maanantai 14. lokakuuta 2013

Voittaja-fiilis

Oh my DOG minkä menin tekemään.

Jo vuosia olen koirattomana kävellyt joulukuussa ympäri Messukeskusta, tuhansia koiria ihaillen, koiratavaroita hypistellen ja esityksistä nauttien. Ja ajatellut; kun joskus minulla on koira, tulemme tänne. Puhun siis Voittaja-koiranäyttelyistä, Suomen suurimmasta koiratapahtumista.
Kahden aloittelijan, eli Sennin ja minun näyttelyura ei ole lähtenyt ihan kiitonousuun, joten olen viime aikoina  ajatellut että, ei vielä tänä vuonna, ensi vuonna olemme valmiimpia, mennään sitten.

Kyllä, olen taas shoppaillut. Mutta westie-pinssi oli alennuksessa!


Mutta höpsistä pussiin, koiran elämähän on juuri hetkessä elämistä, ja tätä filosofiaa minunkin tulisi noudattaa paljon enemmän! Jos vuoden aikana tapahtuisi jotain, mikä estäisi meidän ensi vuonna osallistumisen, varmasti katuisin ettei menty, kun siihen oli mahdollisuus. Eikä meillä ei ole mitään hävittävää, mutta kokemus tulee olemaan kullanarvoinen. Olen siis ilmoittanut meidät mukaan kahteen näyttelyyn! Kaveriksi saamme Molli-serkun emäntineen, joten molemmille on paikalla myös vertaistukea.

Perjantaina 13.12. osallistumme Helsinki Winneriin ja lauantaina 14.12. Pohjoismaiden voittajaan, näin vaatimattomasti. Sunnuntaina menen turistina katsomaan upeaa koiratanssikilpailua, ja tietysti westie-kehän laidalle kannustamaan. Ihanaa kun on jotain mitä odottaa (ja jännittää)!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti