lauantai 16. marraskuuta 2013

Kirje Joulupukille

Hei Joulupukki,

olen kuullut että olet matkalla etelään, ja tulossa tapaamaan minua. Siistiä! Kiva että siellä Lapissa asti fanitetaan minua! Tykkään kaikista ihmisistä tosi paljon, ja parhaita otan ranteesta kiinni hampailla. Saanhan kätellä sinuakin? Sinulta voi kuulemma toivoa asioita, joita emäntä ei suostu minulle antamaan? Tein pienen listan himoitsemistani tavaroista, jotta tuliaisesi minulle osuvat varmasti oikeaan.

1. Lankakeriä
Selkeistä viesteistäni huolimatta en ole koskaan saanut mussuttaa keriä tarpeeksi, toivon siis vuoden varastoa itselleni. Ei tekokuituja, mutta värillä ei ole väliä.

2. Keskeneräisiä villapipoja, villapaitoja ja lapasia
Näissä voi olla puikotkin vielä kiinni, mieluiten bambupuikot, jotta voin naksautella ne poikki. Olisi tärkeää, että työt ovat keskeneräisiä, jotta voin helposti aloittaa niiden purkamisen.

3. Hiusharjoja
Sellaisia, joissa on mahdollisimman monta piikkiä irti revittäväksi.

4. Rintaliivejä
Ennen pystyin hankkimaan näitä itse, mutta sitten emäntä eväsi pääsyni vaatehuoneeseen. Varastoni on siis pahasti miinuksella. Tarvitsen näitä westie-hepuleihin.

 Tassuterveisin,

Senni, 1 vuotta

2 kommenttia:

  1. Oi ompa ihanaa löytää uusi porkkanahäntä blogi! Ihania lahjatoiveita Sennillä.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa lukemaan! Olen teidän vakiolukija, mutta kommentointi näköjään päässyt unohtumaan, jos et ole tänne aiemmin löytänyt. Koitan parantaa tapani :)

      Poista